مدیرامورمنابع آب انگوران:

یک حلقه چاه غیر مجاز در منطقه انگوران پرومسلوب المنفعه گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ی زنجان، مهندس احمد طاهری مدیر امور منابع آب انگوران گفت : در راستای اجرای طرح تعادل بخشی وپیگیری های این امور یک حلقه حلقه چاه غیر مجاز از چاههایی که برداشت آب بالایی داشتند پر و مسلوب المنفعه گردید.

  13 بهمن 1399
مدیر امور منابع آب زنجان:

پر کردن 3 حلقه چاه غیرمجاز در روستای کناوند و توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در اراضی روستای بوغداکندی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، مهندس "علیرضا حاجی میری" مدیرامورمنابع آب زنجان گفت:طی گزارشات واصله مبنی بر حفاری غیر مجاز یک حلقه چاه در اراضی روستای بوغداکندی اکیپ های گشت و نظارت و پیمانکار در معیت عوامل نیروی انتظامی به محل مورد نظر اعزام شده و پس از بررسی محل گزارش شده یکدستگاه تراکتور حفاری غیر مجاز، توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای زنجان منتقل گردید.

  7 بهمن 1399
نشست صمیمی مدیر امورمنابع آب شهرستان خدابنده با دهیاران بخش سجاسرود

نشست صمیمی مدیر امورمنابع آب شهرستان خدابنده با دهیاران بخش سجاسرود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در این نشست صمیمی مهندس "کریم خدایی" مدیر امور منابع آب شهرستان خدابنده با اشاره به لزوم صیانت و حفاظت از حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها خصوصا در مراکز جمعیتی، کسب آمادگی های لازم در برابر وقوع سیل های مخرب را ضروری دانست.

  7 بهمن 1399

برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان زنجان بررسی شد

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو و دبیرکارگروه ملی سازگاری با کم آبی، از بررسی برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان زنجان در پنجاه و پنجمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی خبر داد.

  19 آذر 1399

برگزاری سی و نهمین جلسه شورای حفاظت منابع آب استان و یازدهمین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی

سی و نهمین جلسه شورای حفاظت منابع آب استان و یازدهمین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی امروز یکشنبه 9 آذر راس ساعت 10 صبح به ریاست دکتر فتح اله حقیقی، استاندار زنجان و اعضای این جلسه در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان، برگزارشد.

  9 آذر 1399