پروژه اصلاح رفتار و ابزار و فرهنگ سازی به صورت بروشور و تیزر در صداوسیما و نصب در تابلو اعلانات ادارات و بانکها و اماکن عمومی

در این طرح سرمایه گذار با حمایت کارفرما به صورت مستقیم وارد فرهنگ سازی در زمینه کاهش مصرف آب شده و به صورت خرد در ادارات دولتی و بانک ها با نصب بروشور آموزش استفاده از تجهیزات کاهنده به بررسی فواید آن پرداخته و با توجه ارائه شماره تماس شرکت آب و فاضلاب ، مصرف کننده مشتاق از مجرای کارفرما اقدام به تهیه این لوازم کرده که می توان از این طریق به صورت آماری نیز توجیه اقتصادی تبلیغات و فرهنگ سازی را بررسی نمود. در سطح کلان نیز سرمایه گذار با استفاده از تیزر تلویزیونی در صداوسیما و نصب بروشور و ... در اماکن عمومی همانند سطح خرد که پیش از این توضیح داده شد به دنبال اهداف خود در سطح کلان تری می باشد . 

اجزای اصلی طرح:

  • تهیه آمار تاثیرگذاری استفاده از تبلیغات آموزشی 
  • مراجعه حضوری به ادارات دولتی و تشریح طرح برای مدیران ارشد 
  • عدم دخالت مستقیم سرمایه گذار در امر فروش و امکان ارائه یارانه برای موارد خاص بر اساس اولیت های کارفرما 
  • آنالیز تمایل ادارات دولتی به فرهنگ سازی در زمینه آب 

خروجی های کلیدی: 

  • فرهنگ سازی استفاده از تجهیزات کاهنده برای تمام اقشار جامعه به خصوص کارمندان دولتی 
  • نمایش مملوس استفاده از کاهنده های مصرف در ذهن مصرف کننده 
  • اشتغال پایدار 32 نفر به صورت مستقیم و 700 نفر به صورت غیر مستقیم 
  • حمایت از تولید ملی و در نتیجه رونق تولدی 

 

گروه: شرب

  تاریخ ثبت : 25 شهریور 1399
 پشتیبانی گروه دیبا
 171