در شصت و دومین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی؛

کلیات برنامه‌ سازگاری با کم‌آبی استان البرز تصویب شد/ برنامه کاهش 135.5 میلیون متر مکعبی برداشت از منابع آب استان

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو و دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، از بررسی و تصویب کلیات برنامه‌ سازگاری با کم‌آبی استان البرز در شصت و دومین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی خبر داد.

  15 بهمن 1399

استفاده از پساب در بخش کشاورزی

اقدامات لازم در راستای استفاده از پساب به جای آب خام در بخش کشاورزی به عنوان یکی از برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان البرز شروع شد.

تصویب برنامه سازگاری در استان البرز

جلسه کارگروه استانی سازگاری با کم‌آبی با موضوع تصویب برنامه سازگاری با کم‌آبی در استان با همت دبیرخانه کارگروه استانی سازگاری با کم‌آبی (شرکت آب منطقه‌ای) و مشارکت 31 دستگاه مرتبط مورخ برگزار گردید.

  27 مرداد 1399

استفاده از پساب در فضای سبز

اقدامات لازم در خصوص استفاده از پساب به جای آب خام (جهت جداسازی آب شرب از غیر شرب) در بخش فضای سبز شهرداری هشتگرد در راستای برنامه سازگاری با کم‌آبی شروع شد.

هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و اهمیت پیاده‌سازی برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان

به‌مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و اهمیت پیاده‌سازی برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان، نشست خبری مشترک مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای،آب و فاضلاب و توزیع برق البرز با اصحاب رسانه برگزار گردید.

  3 تیر 1399

جلسه شورای حفاظت از منابع آب

در جلسه شورای حفاظت از منابع آب که در استانداری البرز با حضور معاون عمرانی استانداری وتمامی اعضاء شورا در استانداری در تاریخ 13 خرداد ماه 1399برگزار شد، مهندس نجفیان بر اهمیت تصویب برنامه سازگاری با کم آبی و رسیدن به یک نقشه راه برای استان البرز که استان حساس به آب معرفی شده تاکید کرد.

  13 خرداد 1399