سازگاری با کم آبی و اجرای کامل طرح احیاء و تعادل بخشی، راهکار برون رفت از خشکسالی

به منظور بررسی اجرای پروژه‌های طرح احیاء و تعادل بخشی و سازگاری با کم آبی، جلسه‌ای با حضور مهندس محمدزاده، معاون و مدیران حوزه حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان، برگزار شد.

کسب رتبه اول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان در طرح داناب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، این شرکت در ارزیابی عملکرد اجرای پروژه اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش شیوه های صحیح مدیریت مصرف آب در سال 1398 رتبه اول کشوری را کسب نمود.

مطالعه و طراحی شبکه پایش کیفیت آب و آلاینده های آن در کردستان

شرکت آب منطقه‌ای کردستان نسبت به انجام خدمات مهندسی مربوط به مطالعه و طراحی شبکه پایش کیفیت آب و آلاینده های آن در استان اقدام نموده است.

مجازات‌های جایگزین جریمه و حبس؛ سیاستی مطلوب در کاهش جمعیت کیفری

مجازات‌های جایگزین جریمه و حبس که در سال‌های اخیر در شرکت آب منطقه ای کردستان اجرا گردیده نقش موثری در استفاده بهینه از توان و ظرفیت محکومین برای خدمات‌رسانی به جامعه داشته است.

کسب رتبه «تقدیر ویژه» شرکت آب منطقه ای کردستان در اجرای برنامه های امور فرهنگی

شرکت آب منطقه ای کردستان برای چندمین سال متوالی رتبه برتر با عنوان دستگاه "شایسته تقدیر ویژه" در بخش امور فرهنگی را در بین شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور کسب کرد.

برنامه سازگاری با کم آبی استان کردستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کردستان، بهمن مرادنیا در پنجاه و یکمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور اعضای کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص استفاده از سامانه‌های نوین آبیاری اراضی کشاورزی، استان کردستان از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و توانسته در طی سالهای اخیر 46 درصد از اراضی خود را به این سیستم ها مجهز نماید و ما به جهت اینکه در بیشتر اراضی از آب کمتری استفاده می کنیم نیازمند توجه‌ و تخصیص اعتبار لازم برای تحقق این اهداف و برنامه‌ها هستیم.

  6 آبان 1399