رویش جوانه های امید با اجرای طرح سازگاری با کم آبی

حدود 20 ماه از برگزاری رویداد ملی سازگاری با کم آبی گذشته است. شاید آن روز که زمزمه های این طرح بزرگ ملی مطرح شد، کمتر کسی فکر می کرد که این طرح بتواند در کوتاه مدت اثرات شگفت انگیزی از خودش نشان دهد. اما رویش جوانه های امید طرح سازگاری با کم آبی، خیلی زودتر از آنچه انتظارش را داشتیم لبخند را به لبمان و امید را به دشت های استان باز گرداند.

طی ده ماهه سال 99:

پر و مسلوب المنفعه شدن 626 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده امور منابع آب مشهد

مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی ، طی ده ماهه سال جاری تعداد 626 حلقه چاه غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد (شهرستان های مشهد، چناران، گلبهار، فریمان، طرقبه و شاندیز) پر و مسلوب المنفعه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خبر داد:

پر و مسلوب المنفعه شدن یک هزار و 502 حلقه چاه غیر مجاز

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: طی سال های 98 تا 99 از مجموع سه هزار و 18 حلقه چاه غیر مجاز در استان یک هزار و 502 حلقه چاه پر و مسلوب المنفعه شده است.

نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در استان خراسان رضوی

نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در استان خراسان رضوی با استاندار محترم و معاونت محترم امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در تاریخ 2/9/99 در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

ایجاد گروه‌های نظارتی طرح سازگاری با کم آبی در 30 شهرستان خراسان رضوی

رئیس دبیرخانه دائمی شورای همیاران آب استان خراسان رضوی گفت: برای نظارت بر عملکرد سازمان‌های درگیر در طرح سازگاری با کم آبی گروه‌های نظارتی در 30 شهرستان تشکیل می‌شود که تاکنون 19 شهرستان فعال شدند.

رصد فنی 500 حلقه چاه آب کشاورزی در گناباد

مسعود نصرتی- گناباد/ 500 حلقه چاه آب کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان گناباد و بجستان بازدید و مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت.

آب در خراسان رضوی نیازمند نقشه راهبردی است

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: آب در این استان نیازمند یک نقشه راهبردی و تبیین استراتژی مشخص است.

تصویب برنامه‌های سازگاری با کم آبی استان خراسان رضوی

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو، از تصویب برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان خراسان رضوی خبر داد.

  2 شهریور 1399