استاندار کرمان عنوان کرد؛

حمایت استان از ایده‌ها و طرح‌های پژوهشی کاربردی/سند سازگاری با کم آبی باید به یک فرهنگ تبدیل شود

با حضور استاندار کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از پژوهشگران و فناوران برتر استان تجلیل شد.

  22 آذر 1400

کرمان نیاز به صرفه جویی حیاتی ۱.۹ میلیارد مترمکعب آب دارد

کرمان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: اگر می‌خواهیم حیات در این استان حفظ شود براساس سند سازگاری با کم آبی، باید ۱.۹ میلیارد مترمکعب آب را تا سال ۱۴۱۵ صرفه جویی کنیم.

  22 آذر 1400

حمایت رسانه ملی از اجرای برنامه سازگاری با کم آبی در استان کرمان

رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان از آمادگی آن سازمان برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در اجرای برنامه سازگاری با کم آبی خبر داد.

  22 آذر 1400

اتاق فکر سازگاری با کم‌آبی در کرمان تشکیل می‌شود

دبیر کارگروه سازگاری با کم‌آبی شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: اجرا و نظارت مستمر بر برنامه سازگاری با کم آبی در استان ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در همین زمینه اتاق فکری با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و سایر نهادهای متولی برای نظارت بر عملکرد برنامه سازگاری تشکیل می‌شود.

  22 آذر 1400

سازگاری با کم آبی در کرمان به گفتمان غالب تبدیل شود

دبیر کارگروه سازگاری با کم آبی شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: بهبود وضعیت منابع آبی در این استان با اجرای برنامه سازگاری با کم آبی محقق می شود و برای مقابله با مخاطرات آینده، این برنامه باید به گفتمان غالب در استان کرمان تبدیل شود.

  30 تیر 1400

برنامه سازگاری با کم آبی استان کرمان

برنامه سازگاری با کم‌آبی استان کرمان در چهل و هشتمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به ریاست قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی بررسی گردید و کلیات آن مورد تصویب واقع شد.

  1 مهر 1399