بررسی و ارزیابی عملکرد برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی در استان‌ها/ اجرای دقیق این برنامه مهم آبی در 6 استان پیشرو کشور

کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی طی هشت جلسه در فاصله 9 آبان تا 5 دی ماه سال جاری، عملکرد 31 استان کشور در اجرای برنامه ملی سازگاری با کم آبی را مورد ارزیابی قرار داد.

  26 دی 1400

لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف آب با توجه به کاهش 60 درصدی نزولات آسمانی

سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانداری سمنان با تاکید بر لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف آب با توجه به کاهش 60 درصدی نزولات آسمانی در این استان نسبت به میانگین دراز مدت، خواستار توجه به تامین اعتبارات و اجرای طرحهای انتقال بین حوضه ای آب برای رفع نیازهای آبی این استان شد.

  22 آذر 1400
استاندار کرمان عنوان کرد؛

حمایت استان از ایده‌ها و طرح‌های پژوهشی کاربردی/سند سازگاری با کم آبی باید به یک فرهنگ تبدیل شود

با حضور استاندار کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از پژوهشگران و فناوران برتر استان تجلیل شد.

  22 آذر 1400

کرمان نیاز به صرفه جویی حیاتی ۱.۹ میلیارد مترمکعب آب دارد

کرمان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: اگر می‌خواهیم حیات در این استان حفظ شود براساس سند سازگاری با کم آبی، باید ۱.۹ میلیارد مترمکعب آب را تا سال ۱۴۱۵ صرفه جویی کنیم.

  22 آذر 1400

جلسه با نظام های صنفی کشاورزی استان

جلسه با نظام های صنفی کشاورزی استان و تبیین اهداف سند سازگاری با کم آبی

نظام صنفی کشاورزی، همگام و همراه با شرکت آب منطقه ای در مدیریت مصرف صحیح آب

نشست هم اندیشی معاون حفاظت و امور اجتماعی حوضـه آبریز فلات مرکـزی و مرز شرقی کشور با هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزی استان خراسان جنوبی،در محل شرکت آب منطقه ای استان برگزار شد.

حمایت رسانه ملی از اجرای برنامه سازگاری با کم آبی در استان کرمان

رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان از آمادگی آن سازمان برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در اجرای برنامه سازگاری با کم آبی خبر داد.

  22 آذر 1400

اتاق فکر سازگاری با کم‌آبی در کرمان تشکیل می‌شود

دبیر کارگروه سازگاری با کم‌آبی شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: اجرا و نظارت مستمر بر برنامه سازگاری با کم آبی در استان ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در همین زمینه اتاق فکری با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و سایر نهادهای متولی برای نظارت بر عملکرد برنامه سازگاری تشکیل می‌شود.

  22 آذر 1400

وبینار سازگاری با کم آبی و استفاده از تجارب جهانی

کارگروه سازگاری با کم آبی استان یزد درنظر دارد جهت اجرای موفق برنامه ملی سازگاری با کم آبی و ضرورت استفاده از تجارب جهانی در این زمینه وبینار برگزار نماید.

  20 مهر 1400

کتاب ملی سازگاری با کم آبی منتشر شد

کتاب ملی سازگاری با کم آبی

  6 تیر 1400
گفت‌وگوی تفصیلی پاون با دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم آبی:

اجرای فاز اول برنامه‌های سازگاری با کم آبی استان‌ها، همزمان با استقرار دولت سیزدهم

در قسمت اول گفت‌وگوی تفضیلی با "بنفشه زهرایی" دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به موضوع مدیریت مصرف آب و مجموعه‌ای وسیع از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید درباره الگوی مصرف آب و بهینه‌سازی آن پرداختیم، اما در قسمت دوم و آخر این گفت‌وگو به اثرات اقدام‌های انجام شده و ریل‌گذاری برای دولت سیزدهم پرداخته شده است.

  9 تیر 1400

کارگروه ملی ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب؛ گامی برای باور ملی و فرهنگ‌سازی مصرف هوشمندانه آب

دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم آبی گفت: به منظور برنامه ریزی لازم در خصوص ایجاد باور ملی و فرهنگ سازی در زمینه مصرف هوشمندانه آب و رعایت کامل اصل صرفه‌جویی و ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر برای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در این خصوص، «کارگروه ملی ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب» تشکیل می‌شود.

  7 تیر 1400

توصیه های ساده

برای مدیریت مصرف آب

  9 اردیبهشت 1400

تعداد ۴۴ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان خرامه استان فارس پر و مسلوب المنفعه گردید

مهندس محمد جواد مقیم رییس امور منابع آب شهرستان خرامه گفت :

  14 بهمن 1399

بهره برداری از ۴۲۴۰ میلیارد ریال پروژه های انتقال آب در فارس

مدیرعامل آب منطقه ای استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، سه پروژه انتقال آب در فارس با اعتبار ۴۲۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

  14 بهمن 1399

برگزاری پنجاه و ششمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی بصورت ویدئو کنفرانس

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، پنجاه و ششمین کارگروه ملی سازگاری با کم آبی مورخ ۲۵آذر ۹۹ به ریاست آقای حاج رسولیها و با حضور دکتر خادمی استاندار لرستان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

  24 آذر 1399

برگزاری سی و نهمین جلسه شورای حفاظت منابع آب استان و یازدهمین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی

سی و نهمین جلسه شورای حفاظت منابع آب استان و یازدهمین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی امروز یکشنبه 9 آذر راس ساعت 10 صبح به ریاست دکتر فتح اله حقیقی، استاندار زنجان و اعضای این جلسه در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان، برگزارشد.

  9 آذر 1399
معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان:

جلسه هماهنگی برنامه سازگاری با کم آبی تشکیل شد

معاون مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان از برگزاری جلسه تدوین برنامه سازگاری با کم آبی و هماهنگی پیش نویس برنامه تدوین شده با حضور مدیرعامل، معاونین و مشاورین سازمان آب و برق خوزستان خبر داد.

  8 آذر 1399

برگزاری دومین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان تهران

دومین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان تهران به میزبانی شرکت آب منطقه ای تهران با حضور نمایندگان سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران ،شرکت آب و فاضلاب استان تهران ،جهاد کشاورزی استان تهران و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران برگزار شد.

  8 آذر 1399

جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان تهران برگزار شد

کارگروه سازگاری با کم آبی استان تهران به میزبانی شرکت آب منطقه ای تهران با حضور نمایندگان شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، ،جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید.

  29 آبان 1399
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف آب و آبفای وزارت نیرو خبر داد:

بررسی برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان کرمانشاه/ برنامه کاهش 280 میلیون متر مکعبی برداشت از منابع آب زیرزمینی استان

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو و دبیرکارگروه ملی سازگاری با کم آبی، از بررسی برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان کرمانشاه در پنجاه و سومین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی خبر داد.

  28 آبان 1399

برنامه سازگاری با کم آبی استان کردستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کردستان، بهمن مرادنیا در پنجاه و یکمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور اعضای کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص استفاده از سامانه‌های نوین آبیاری اراضی کشاورزی، استان کردستان از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و توانسته در طی سالهای اخیر 46 درصد از اراضی خود را به این سیستم ها مجهز نماید و ما به جهت اینکه در بیشتر اراضی از آب کمتری استفاده می کنیم نیازمند توجه‌ و تخصیص اعتبار لازم برای تحقق این اهداف و برنامه‌ها هستیم.

  6 آبان 1399

امسال همه کشور برنامه سازگاری با کم آبی خواهد داشت

وزیر نیرو گفت: تاکنون برنامه سازگاری با کم آبی برای ۱۱ استان نهایی شده و تاپایان سال این امر برای کل کشور محقق خواهد شد.

  29 مهر 1399

برنامه سازگاری با کم آبی استان قم

برنامه سازگاری با کم‌آبی استان قم در شانزدهمین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به ریاست وزیر محترم نیرو و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و وزارتخانه‌های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، معاون استاندار، مدیران شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی و جهاد کشاورزی استان مطرح و مقرر شد در سطح استان و کمیته تخصصی کارگروه ملی مورد بازنگری قرار گیرد.‌

  قم
  7 مهر 1399

تصویب برنامه سازگاری در استان مرکزی

دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم آبی کشور، از تصویب برنامه سازگاری با کم آبی استان مرکزی در شانزدهمین نشست اعضای این کارگروه خبر داد.

  7 مهر 1399

برنامه سازگاری با کم آبی استان کرمان

برنامه سازگاری با کم‌آبی استان کرمان در چهل و هشتمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به ریاست قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی بررسی گردید و کلیات آن مورد تصویب واقع شد.

  1 مهر 1399

برنامه سازگاری با کم آبی استان ایلام

برنامه سازگاری با کم آبی استان ایلام در چهل و هفتمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در تاریخ هجدهم شهریور ماه 1399 به ریاست قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد توسط دستگاه‌های ذیربط استانی و ملی مورد بررسی کارشناسی و بازنگری قرار گیرد.

  18 شهریور 1399

حفظ منابع آب زیر زمینی در قالب برنامه سازگاری با کم آبی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد درجلسه ای که با محوریت طرح احیاء و تعادل بخشی در اداره امور آب شهرستان گچساران برگزار شد گفت : حفظ منابع آب زیر زمینی در قالب برنامه سازگاری با کم آبی ضروری است.

برگزاری جلسه شورای حفاظت منابع آب فارس با موضوع حفاظت کیفی آب

دهقانی، مدیرعامل آب منطقه ای فارس: مساله کیفیت منابع آب مهمتر از کمیت آن است

دومین جلسه شورای حفاظت منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی فارس با موضوع «حفاظت کیفی آب» با حضور استاندار برگزار شد.

  25 تیر 1399

برنامه سازگاری با کم آبی استان اصفهان

برنامه سازگاری با کم‌آبی استان اصفهان در پانزدهمین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در تاریخ بیست و هشتم تیرماه 1399 به ریاست وزیر محترم نیرو و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و وزارتخانه‌های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی، استاندار، مدیران شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان به تصویب رسید.

  8 تیر 1399
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه: